Göra den senaste timmen

Hellu  den sista träninegn gick faktiskt helt okej. Jag känner att nu har jag inte vilat på länge eller har rättare sagt kört så sjukt hårt att jag inte orkar emr. Det ska bli skönt med en veckas icke träninegn men också tråkigt.
Nu så ska jag fixa lite grejer till falun och så :)
Så den närmaste timmen ska jag.

  • *Klä på mig
  • packa
  • ladda in låtar på ipod
  • leta efter bra filmer
  • Kolla så att bärbar dvd funkar
  • Städa rummet.
Allt detta kan ta ett tag så vi synes senare :P

puss puss ♥♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha det är ju jag på bilden, HAHA och jag hade brunt hår där :) <33

2010-04-22 @ 17:57:18
URL: http://fiiiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0