Hos hannah

hellue

idag så ahr man umgåts med hannah typ hela dagen eller nästan :p
Jag sitter nu i hannahs säng och lyssnar på musik och chattar lite. Hannah bebyn sitter brevid mig och läser någon bok x) Vi ahr varit i nacka forum och tittat lite, jag hittade massa fint men pappa had einte fört in pengarna på mitt konto än så jag kunde inte shoppa. Det får man ta någon annan dag i veckan. När jag kommer hem så ska jag fixa lite strömm musik, asså musik som vi kan srömma till. om någon har förslag så messa mig eller skriv kommentar eller något. jag ahr bara lite förslag, så vi får se :p
nu ska jag kolla busstiderna för bussen hem, sen får vi se vad som händer. 

puss puss 

 


sexig bild från i julas :p Ser lite borta ut, men annars helt okej -:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0