inte trött

hellue

jag sitter här vid datan nu och spelar något fånigt spel om någon prinsessa. man ska typ skjuta sönder bolalr i olika färger då komemr prinsessan närmare och närmare prinsesn och kan kyssa honom typ :p
Det är på en sida som heter king.com det är en rolig sida. Man spelar olika spel och vinner diamanter och sen ska man samla massa. har varit medlem där sen i 5an men dem låste mina två konton jag ahr så vart tvungen att skapa ett nytt :D
Ska fortsätta spela men något annat :P
Men vi hörs imorgon för lär nog snart behöva stänga av datan =)

puss <33


Kommentarer
Postat av: Mikaela

SV; ah och han kunde fixa det med. :D

Vet du vad glad jag är nu!? :DDDD

haha. <3

2010-04-12 @ 17:14:18
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0