jag vet inet inn eller ut längre.

hellie hallå.
jag varnar er för dålig stavning idag för jag har skrivit fel på allt jag ahr skrivit på datan. inegn anning om varför men det bara blir så :)
jag är så sjukt trött och ocrkar inte gå och lägga mig. För det känns som om desto emr jag sover detso tröttare blir jag :D
just nu är jag trött den mesta tiden och grinig typ hela tiden. jag vill verkliegn inte vara den där diviga bitchiga tjejen mot folk, men kan ej låta bli. åå fy fan vad jag hatar mig själv just nu. Det är typ strul överallt, inom kärleken, vännskapen mig själv och skolan. Allt går åt helvete, så ni som har velat veta avrför jag ahr varit så konstig på sista tiden så är det därför. Jag vill att ni ska veta att jag verkliegn inet vill betee mig så och hatar allting jag gör och säjer. Men det känns som om jag snart inte kommer orka mera för att det är min hjärna som styr över allting. jag kan inte kontrollera vad jag känner säjer eller gör. Enlig mina tränare och kompsisar så har jagdålig attityd är bitchig och är inte jag Mikaela. Men nu så vet ajg inet hur Mikaela är igentligen.åå jag orkar inet mera. Jag vet varken in eller ut.
jag ahr nog skrivit av mig lite av min bekymmer nu, men man kan inte komma ihåg allt  och göra allt.
Så vi hörs senare antagligenimorgon för nu ska jag sussa, är så trött. '

puss

du finns alltid där med en hjälpande hand, jag älskar dig <33

Kommentarer
Postat av: Cecilia

SVAR: Ja verkligen :)

Har du msn så kanske vi kan snacka där också? :D

Puss ♥

2010-04-15 @ 22:13:47
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Fråga gärna något i frågestunden jag har på min blogg om du vill :DD

Puss<33

2010-04-15 @ 22:15:05
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv; förlåt gumman men har haft fullt upp så har inte hunnit svara ;(

Men ska göra det nån dag iallfal förlåt =(<3

2010-04-16 @ 16:58:39
URL: http://allasbejjbi.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

Vad är det igentligen som har hänt? :(

Du verkar inte må bra.

Jag finns här om du vill berätta något, jag känner inte dig så bra men vi känner varandra tillräckligt för att du ska kunna berätta hur du känner :)



Kram! ♥

2010-04-17 @ 01:08:37
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0