lite iorriterad

hellue

nu så ahr jag pckat färdigt allt :D
Ja det tog en jävla lång tid, men ajg packade inet precis hela tiden :P
jag höll på med massa annat. jag fick först hoppa i resväskan och sen sitta på den för att få igen den :p
Ja men sådant är livet. papa ba kollade på mig och vafan ahr du där i?. Ni behöver bara 5 saker av varje, fem tröjor 3 byxor udnerkläder och typ handukar. Men inte sådär m,ycket :D Min kompis har typ tagit med sig tio plagg per dag :)
jag ahr nog en väldigt liten resväska jämfört med andra, för Manda hade köpt en ny som henes brosa kunde få plats i
Jag har väldigt ont i huvudet. Det är inte helt okej, men det går över får man hoppas. Jag skulle titta på film i min bärbara dvd men den var tvungen att laddas och man kunde inte kolla i batteriet samtidgti som amn laddade det :p
jaja.
Det här lir nog det sista inlägget för nuet. imorgon så lär jag blogga när jag kommer upp till falun aså vid 2 eller så blir det vid middagden typ 4 :D

puss och godnatt, ha en trevlig kväll :p♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0