musik is my life.

Hur skulle man kunna klara sig  utan musik? Det skulle inte jag göra, för  precis allting blir roligare med musik, laga mat städa plugga sringa allting. jag är en sådan person som blir peppad och glad av musik, som när vi ska strömma eller bara träna på gympan. då vill jag ha skit hög musik med massa dunk dunk i :p. Desto högre desto mer peppande. jag har precis laddat ner alla låtar färdigt och det blev på hopp. Eye of the tiger, please don´t stop the music, holiday av green day och sen sex on fire av king of leon. på tumbling blev det barracuda heart, stereo love, one love och några flera.

nu ska jag och hannah äta innan träningen så jag hinner inte blogga mera, vi hörs när jag kommer hem.

bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0