raast :P

hellie hallå :)
 Nu sitter jag på bordet i falun med mandas data :)
Åå vad jag saknar min träning :( jag ahr missat en i måndags och nu idag så har vi en ofch jag missa den.
Jag känner mi som ett jävla fetto, egfter allt jag harätit.Skoja inte, detta är nt helt okej.
Seriöst jag har ätit en påse med naturodis och druckit upp två loka. nJag har ätit två glassar.
Sen igår å åt vi middag på donken, haha tjockis jag är. Plus att jag har snart druckit upp en hel påskmust själv :)
haha xD jag kommer att rulla framm sen.  Ja jag efetr falun så blir det så jävla hård träning, jag ska ut och springa med Linnea en´dag i veckan så allt kommer att bli skit brs. Nu jävlar så ska drömm kroppen frdam!!!!!
haha, nu ska jag avar emd på bilder här haha :p''

Vi höres letero :p puss puss

<33


En bil på söta manda från henes ata


Kommentarer
Postat av: mikaela

SV; Jo men sån är ju jag med. Tar alla andra i första hand och sen när allt det är avklarat ja DÅ kanske man kan tänka lite på sig själv. <3

2010-04-21 @ 14:46:06
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0