saker som ska fixas imorgon

hellue det här blir nogd et sista inlägget för idag. jag känenr att jag har lite att gör aoh tänka på mu ikväll. så då kan jag inte sitta frammför datan och ruttna :D Men det rä försj klart att jag kommer inte ha data på en vecka. Eller just manda har ju med sig en till falun. ja nu så är jag trött som ni nog märker.

lite saker som ska fixas imorgon.

  • Städa rummet
  • Packa till falun
  • ladda in låtar på ipoden
  • duscha
  • träna 12-16
  • blogga
  • handla lite små saker
kommer inte på ngt mer just nu ;)
ni får se lite bilder från igår. Så får ni ha en toppen kväll.

puss hej ♥

idah och hennes kompis

Föralltid vi <3<3


Här sov vi :p


Vi igen :p


jag trött på kvällen :p


jag i min sexiga pyjamas på kvällen :p


jag spelar på syrrans nitendo.




Kommentarer
Postat av: Runa

Sv: Nej det har jag inte, jag fixade en peruk på den bilden ;) <33 Saknar dig <3 Puss och Kram :)

2010-04-17 @ 23:12:39
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: Runa

Jaha okej =) Japp det är jätteskönt med den ute<3 Puss <33

2010-04-18 @ 10:44:53
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0