skola stressig man ej hinna

hellue

Denna dag ahr varit stressig och man har varit väldigt trött. Jag får sådanan stunder när hela jag abar vill däcka ihop och sen efter tio minute-en halv timme så är jag pigg igen. Idag i skolan så gjorde man färdigt hela matten asså steg 21 stolt :D Ett steg mindre, men man fick bara 17/3 på projektprov 20. Asså 17 G poäng och 3 vg poäng. jag ska prata med min matte lärare imorgon så får vi se. Ja man ahr typ 7 steg kvar och 7 veckor, så ett steg i veckan eller två om man hinner för vill abar bli färdig och slippa allt skit.
är så avis på alla som har satt upp sin studsmatta. Det vill jag också göra men pappa har spritt ut alla snö som vi hade på altanen. Den har han hällt ut på gräset så jag måste vänta tills allt är borta och det är lite torrare. Den kommer nog upp om typ 2 veckor. Åker ju til falun nästa vecka så har ingen andvändning för den då =)
Nu ska jag kolla på cougar town och sen kanske christine.

See you lateroo!! ♥


Här komm lite fina bilder på mig och hannah baby :D
love you forver and ever. <33



Kommentarer
Postat av: Mikaela

SV; Ja precis. :) & kommer nog komma flera när jag väl har flyttat. :D

Nej det var lite struligt här om dagen bara. :/ <3

2010-04-14 @ 15:24:45
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0