snööö

Fan fan fan!!

imorse när amn vaknar så snöar det !
i min värld så är det inte okej, seriöst igår gick jag ute i min tunna vår jacka solbrillor och det var så jävla najs.
Nu snöar det, vad vill gud och hela världen med sverige!Dem säjer att efter regn så kommer solsken så då borde det vara samma med efter snö så komemr det värme sommar. Det ska vara den varmaqste sommarn någonsin, om det ens kommer att bli sommar :(
Sitter och lyssnar påjustin bieber, chattar med emelie och facebook.
jag borde igentligen städa mitt rum för det är som vanligt ett bombnedslag, men jag orkar inte.
Jag tar hand om det ikväll, precis som jag har sagt i 3 dar nu :)
Mitt rum är nog den minsta katastrofen just nu.
Träninegn går inte alls bra, jag orkar bara bry mig om dansen nu.
Ska fan vara med där, annars kommer jag att bryta ihop har kämpat så mycket.
Vi får se vad jag får köra och vad jag inte får köra.
idag är det dans och då får vi se hur det går.

Man ska kämpa enda tills man inte orkar mera för då tar glöden slut.

puss ♥♥






Kommentarer
Postat av: Runa

v: 1. Ja det brukar jag <3 2. Jag skulle åka och köpa marsvin, gjort det nu :D 3. Ja det ska jag :D<33

2010-04-05 @ 14:18:00
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: Runa

sv: Haha ojdå det hade inte varit bra + okej roligt :) <33

2010-04-05 @ 15:14:42
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0