socker!!

åå jag hatar detta förbannat socker som finns överallt.
Vart man än går så finns det socker och man är alltid sugen på det.
Det är inte bra för kroppen att äta sådant och speciellt inet för mig. jag kommer att smälla upp och bli en stor tjockis. 
Vi ahr tävling på lördag och ajg måste vara i perfekt form tills dess,jag ska se snygg och smal ut i dem där förbannade dräkterna som vi ahr på oss.
jag ska inte äta någonting sådant från och med nu!
jag vet att det är svårt att gå ner i vikt på en vecka men ändå.
socker bara förbannar oss det finns till ingen nytta alls, vissa folk kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt, det vill ajg också kunna.
Nu är det ungefär 9 veckor kvar till somamrlovet, på dem nio veckorna så ska jag få framm min drömm kropp, plus min beach body :)
Jag vill börja gymma men är för ung :(
Ja jag åker på träning om typ tjugo minutyer så ska förberdea mig för det, sen så när jag kommer hem så blird et nog styrka.

see you later aligator :p
♥♥


jag och emelie trötta som jag vet ej vad :) gävle år 2009 med gamla 705

Kommentarer
Postat av: Runa

Japp :D <33

2010-04-05 @ 15:29:01
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Guud du fattar inte hur mycke jag saknar dej!!!<3

vi måste verkligen träffas snart! Love you<33

2010-04-05 @ 18:18:15
URL: http://nlorkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0