sova nu måste!!

hellue hemma nu från grease, en helt okej show men väldigt stört att sångerna var på svenska m,en ananrs en helt okej show. en sak ajg inte fatatr avr att alla utom typ 2 skådespelare var pinnsmala, när jag såg dansarna där på schenen så blev jag sugen på att börja dansa så att man sen skulle kunna bli dansare :p
jaja men skit samma, jag tog inte så månag bilder för fotografering var förbjuden den vilket jag borde ha fattat men skit samma, nu ska jag läsa lite och sen sova för imorgon så har vi tävling :D
Ska upp typ åtta eller typ tio men det spela rinte så stor roll. Vi får hoppas att jag kan sova, för komemr vara väldigt uppspelt eller just nu såp har jag ont i magen pga mensvärk och så känner jag mig nervös. hmm varför nu :D
Hörs imorgon :D

puss och godnatt <33


Saknar dig gumman :( synd atta du sluta! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0