tandis

godmorgon på alla. aknade för typ tjugo minuetr sen.
ska ner och käka frukost och sen bär det av tuill tandläkaren :( Sen blir det tyvär skola. Men det är ju valborg idag :D
yeey valborg, det gillar vi. Det är så mysigt att trängas framm för elden med alla folk och umgås med folk som man älskar. Jag ska hem till mormor och morfar med famlijen och fira. Dit kommer också mina kusiner och min morbror och hans tjej. Men vi lär höras när jag kommer hem också. Juste träningen igår gick skit bra. två träningar på raken :D

Nu ska jag äta frukost.
puss <33


bilder från förra valborg :D

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tack gumman. gillar din blogg också :) <3 Allt e bra med mej e allt bra me dej? trvlig valborg! <33

2010-04-30 @ 15:44:13
URL: http://gymnastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0