tick tack tick tack

Jag är en tickande bomb!!
haha xD
Eller idag så ahr jag varit en bomb hela dagen. jag ahr varit irriterad arg ledsen och almänt förvirrad. Ledsen för allt mäljligt lite blandade grejer, arg för att jag bråkar med folk och vissa personer fattar sig inte på mig. Men om man inte gillar mig och inte förstår sig på mig, då kan man väll lika gärna lämna mig??
har jag rätt eller har jag rätt :)
Två stycken personer kan såra en så mycket så man inte vet vad man ska göra. jag har blivit sårad så jävla många gåner så nu så skiter jag fullständigt i allt och alla. Vill man inte vara in vänn så var ej det, men försök inte gör mitt liv dåligt för det!
Ja nu ska jag lugna ner mig lite.
Men kärlek är svårt och så fruktansvärt onödigt. Eller inte onödigt men om man bara blir sårad och oälskad hela tiden så vill man inte  ha kärlek llängre. Men om man har det lätt och bra så är det underbart. Kärlek är som en deckar gåta man måste pussla och fixa innan man får ihop allting.
Jag  har undebara vänner som älskar mig och underbar famlij. Men resten då? Liksom kommer jag någonsin få en kille som älskar mig för den jag är?
ja det återstår och se. Det kommer nog att gå bra för mig inom kärleken i framtiden får man hoppas.
Nu ska jag kolla på AA

byee <33

http://mascot.crystalxp.net/png/eroik-fantaisy-bob-bomb-v2-3100.png

Älska mig för den jag är eller släpp mig helt.För jag har inte tid att tillbrinag tid med idioter <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Mickis! :D



Kommer du ihåg mig? Cecilia som hade bloggen kevees.blogg.se ? :)



Jag har en ny nu, det var ett tag sen!



Kramis ♥

2010-04-15 @ 18:38:16
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/
Postat av: Mikaela

SV; Åh tack så himla mycket! Det där värmde otroligt mycket ska du veta! Känns bra att någon verkligen läser min blogg även att man kanske inte uppdaterar den så ofta som man borde.

Man får försöka klara sig genom detta och det ska nog gå. Tack ännu en gång. <33

2010-04-15 @ 19:50:25
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/
Postat av: Cecilia

SVA: Åh vad glad jag blir att du inte har glömt bort mig :D

Självklart ska jag följa din blogg, det har jag gjort ett tag faktiskt, men har inte riktigt hunnit kommentera ;)

Tråkigt att ingen kommenterar hos dig, men vi kommenterar varandra då :D

Jag har haft det bra, har du haft det bra då? :D ♥

puss & kram ♥♥

2010-04-15 @ 21:58:37
URL: http://ceciliaasvardag.blogg.se/
Postat av: ellinor

jag vet i alla fall en som älskar dig för den du är. :)<3

vänskapligt asså ;)

2010-04-16 @ 22:12:35
URL: http://ellinorsays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0