ut mot solen

hellue

idag så ska man umghås med hannah och Ellis, ja det kommer nog att bli mycket snack och lite gjort. Ja jag drar nog ditt om typ en kvart tjugo minuter. Ellis skulle äta luch först så hon kommer nog inte förns senare.
Iallfall ska på träning senare ikväll och träningen igår gick väll sådär. jag lyckades göra några stycken 1½ skruvar som jag inte ahr gjort på skit länge så en posetiv sak. idag så ska jag försöka stå i mina skruvar och visa att jag faktiskt kan. Nu ska jag fixa till det sista på mig så vi hörs ikväll, jag åker direkt från hannah till träninegn och sen hem. jag är hemma vid typ halv nio så det blir väll bloggning vid typ tio. Man måste ju äta och massa skit efter :D.
Vi höres puss ♥
http://emiliacarpinisan.blogg.se/images/2009/sol_42826772.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0