Valborg

hejsan
Hoppas att ni ahr eller ahr haft en trevlig valborg. Det ahr haft, akn man lungt säja :D
Varit emd familjen och chillat, såg också filmer från tävlingen, jag vet precis vad ajg gjorde för fel. Jag hoppade upp tänkte skruv la ner armarna tog upp den sen och dp avr det för sent att snurra till en hel så det blev en konstig störd halv. Men sedan dess så ahr jag kört snygga höga 1½ och dubbel skruvar så ahde bara ren otur. Men det händer nog alla.
Juste var ju hos tandläkaren, gissa vem som hade hål!! Fy fan två stycken så måste laga dem, ajg vägrar men mmåste. ingen borr kommer in i min mun. Ska också till tandreglerinegn för tandställningskoll den 25 maj. så vi får se.
imorgon blir det träning med gs2an på morgonen sen  på eftermiddagen/kvällen blir det nog hemma med familjen.

puss <33

Min kusses förra b-day hon fyllde 2, i år blir det 3 i juni :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0