Vem vet

vem vet inte du, vem vet inet ja det finns ingenting nu det finns inget idag.
ja jag hade lite tråkigt, plus visste inte riktigt hur jag skulle börja allt.
Dansen gick ganska bra, lite segt men annars så var det väll helt okej.
Vi fick reda på lagen idag =) yees jag komm med :p Det är typ jag emelie a, emelie h, julia jä, ellinor, manda, kajsa, och elin tror jag men är inte helt hundra. ja det känns väldigt bar att få vara med, för engångs skull det bevisar att jag kan dansa och att Tove hade lite fel om mig.
jag ahr typ dragit upp min gamla sträckning igen :( jag ahde en sträckning när vi tävlade i sandviken mars 2009, den försvann ochy komm nu tillbak lagom till tävlingen. Men ska försöka vila och inte dra ut den så mycket. jag har ont i halsen och hosta, så nu  måste man dricka mycket te.

Ska gå ner till mamma och syrran och äta macka och dricka te. gotti gotti

pöss♥♥


sandviken 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0