bella´s place today

goodmorning, today are iam going to bellas place
haha xD Nej men idag så ska man först dra till bella och sedan till träningen :)
Fett najs att vara med bella, har inte träffat bella på hela sommaren. DEt ska bli så kuul!!!
haha x). Jag fattar inte avrför folk är så negativa över att träningen startar igen. Jag är sjukt peppad över det och över att skolan börjar. Jag känner att nu kan jag plugga massa och bara få upp mina betyg :D
haha nu ska jag äta frukost och sedan duscha och dra till Bella.
sees senare :D
puss <33


 


bella sötnows :D

bellas blogg
isabellaerikssons.webblogg.se


Kommentarer
Postat av: jossss

sv: tack :)

2010-08-16 @ 11:41:21
URL: http://jowsss.blogg.se/
Postat av: josefin

hejsan jag kan ha 100-200 besökare och ungefär

400-500 sidovisningar själv då ?!??!?! :)

2010-08-16 @ 13:22:00
URL: http://joooi.blogg.se/
Postat av: bellis

varför måste du komma upp i skolan? du har väl inte dålige betyg det är ju väl inte som om du fick ig och g i alla ämnen lixxxom. och om du inte har tid med något annat och varvar skolan med kompisar och saker kommer du typ bli utbränd väl? asså man behöver ju bara G i ämnena för att komma in på gymnasiet ju. jag hade bara g i alla ämnen och jag komm in;) jag va precis som du och ledsen att jag säger det men slappna av och va den du är. spela roll om folk tycker du är mesig/elr elak/bitchig. är du verklig kommer folk att vilja vara din vän för vem du är och inte för vem du spelar. för även om jag aldrig träffat dig tycker jag att du verkar spela på en trevlig och ibland tuff attityd med folk runt dig och tro mig det blir tröttsamt. jag gick igenom samma saker som du i din ålder och hade kroppskomplex. det slutade med att jag blev trött och elak och betygen gick neråt. trodde aldrig jag skulle fåen pojkvän. tänkte att vem skulle vilja ha mig. men när jag kom in på gymnasiet(med bara G i betyg) träffade jag folk som som liknade mig på måga sätt. vi va likasinnade och tyckte om mycket av samma saker. Kom på att jag är stolt över att vara mig och fick världens mest underbara pojkvän efter 7 av att vara singel. SÅ SNÄLLA TRO PÅ DIG SJÄLV OCH FATTA ATT MAN INTE MÅSTE HA MVG ELR ENS VG I ALLA ÄMNEN.DET DU GÖR ÄR BRA NOG UTAN ATT PLUGGA IHJÄL DIG. SÅ LÄGG AV NU TJEJEN ;)

2010-08-16 @ 14:53:16
Postat av: Maliin Bajskorven :D:D:D:D

Tahahah, nääh inte så mycket :P :P :P :P

2010-08-16 @ 19:40:56
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0