Det är så sjukt konstigt hur hjärnan ka...

Det är så sjukt konstigt hur hjärnan kan reagera på grejer och hur den kan komma ihåg saker. Jag har minnen som jag vill förtränga och grejer jag vill minnas. Alla hemska grejer som man vill sluta minnas, som bara ploppar upp när man är som Ensamast. Sen finns det underbara minnen med personer som man bara vill glömma för när man tänker på dem så blir man så sårad. För minnena dem tar över och man kan bara tänka på det goda personen har gjort. Inte det dumma och idiotiska. Personer som sårar och sedan inte bryr sig om att repa det. Det är dem som inte har någon hjärna. Det gäller att tänka innan man gör något och hur man ska säja grejer så personen inte blir ledsen. Varje gång innan jag ska säja något eller göra något så tänker jag på vilka konsekvenser det kan få. Jag vill inte såra folk och ännu mindre förlora dem. Så jag är bara jag och visar den underbara sidan som just jag har. Alla personer har underbara sidor det gäller bara för dem att visa just deras underbara sida. Alla är perfekta på sitt eget sätt :D puss på er <33


Kommentarer
Postat av: ellinor

sv: jag har redan kollat på andra gina och där finns den inte, haha.

men jag ska nog köpa den vita på nätet. :) <3

2010-08-12 @ 12:45:52
URL: http://elha.blogg.se/
Postat av: bella

jag ska till kanarieöarna ;)<33

2010-08-12 @ 18:42:29
URL: http://isabellaerikssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0