ett brev

Det är så sjukt att ett brev kan få en att gråta.
Ett enda enkelt brev som skrevs för 2 år, 3 år sedan. Det brevet som man läser flera år senare, det berör en fortfarande. Några menningar ner klottrade på ett papper, dem betyder så mycket. Jag tolkar min egen uppfattning och sedan gråter om jag vill gör precis vad jag vill.
Ett par kärleksfulla ord till mig det lyfter mig typ tio meter upp i luften. Om någon säjer till mig, fan vad snygg du är idag, då blir jag så glad och lyfter och det bara blir massa glädje inom mig :)
Om jag får höra sådana grejer oftare då skulle jag nog vara tio gånger så mycket gladare. Även om det inte går, haha jag är typ glad dyngnet runt. Plus att jag gör träninagrna och sådant roligare genom att le och se glad ut.

Nu tappade jag tråden :) Det jag försöker komma framm till är att, om jag klottrar ner massa kärleksfulla ord på en lapp till dig. Då skulle du  bli glad och lycklig, du skulle le och bara, ja det här gillar vi.
om jag skulle få en lapp där någon ahde skrivit precis vad dem kände för mig, då skulle jag sjunga hela dagen och vara som en solstråle.

Ja ett par menningar säjer mer än tusen ord.

<33


Kommentarer
Postat av: julle från sweetfungirls

fiiin blogg

2010-09-02 @ 16:36:15
URL: http://sweetfungirls.blogg.se/
Postat av: amanda

bilden var väldigt fin! ^^

2010-09-05 @ 15:42:00
URL: http://amandaliindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0