hemma

hellue är hemma från lägret nu !! :D
eller igår kväll men som jag sa så kan man ju inte alltid skriva bara för att man ah rkommmit hem.
Seriöst jag ahde det så jävla kul!!! Nog ett av dem roligaste lägrerna hitills. Eller det var inte så roligt dem första två dagarna för hade sådant träningsvärk så kunde inte gå.
När jag vaknade i måndags så kunde jag inte gå ner till frukosten hade så jävla ont.
Jag kunde även inte sova på söndagen för hade så ont också :P
Jag grät för hade så ont, kunde inte träna, men på måndagen så strechade ella mig och då mådde jag mycket bättre.
Men tydligen så kan man ha så himla mycket muskler i bena.
Ja jag ahr fortfarannde träningsvärk. Liksom det är flera dagar sedan :p
Jag ahr gjort så mycket. kanske inte så mycket nytt eller har stått i min dubbel och dansat :p
jag ahr puttat ner ledare i poolen, har stängt in rumm med möbler och hällt vatten på barn som skulle fotas. Har lagt barns skor i toapapper.
Ja massa :D

Nu sitter jag och laddar över klipp på facebook, men det går sä jävla segt :D
haha ja ska nog sitta vid datan ett tag till så vi höres.

puss <33


haha tjejor det var vi!

Kommentarer
Postat av: josefin

snygga tjejor :)



jag älskar ocksådem jackorna/tröjorna :)



ska skaffa en till sen när jag har sparat klart till en tv sen blir det en till=)



jag e 14 år gamal hur gamal e du ??? =)

2010-08-04 @ 19:39:55
URL: http://joooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0