I am happy!!

haha vet ni att idag är jag så glad!!
seriöst, först för att jag träffade cissi för första gången och det var så sjukt najs. Seriöst vi har typ pratat hmm massa gånger på sms och så men aldrig träffas. Och nu gjorde vi det! åå vi pratade som kompisar som ahr känt varanndra jättelänge gjorde. Det var så sjukt najs. Vi fikade på ett skit najs fik, ska inte glömma det. Det ligger i åhlenscity :P. så åk dit om ni hittar.,

Ja för det andra så är jag glad för att, jag komm idag på att jag är jag. Jag har i en lång tid grämmt mig över mitt utseende och skit. men ingen är perfekt.  jag komm på att jag är jag och det är jag stolt över. För jag har en sådan stark personlighet som många skulle vilja ha. Jag fick höra av en av mina vänner att jag är så jävla snäll och söt mot alla så inget annat spelar någon roll :D
DEt bankade jag in i mitt huvud idag och insåg att det är därför jag ahr vänner för att jag är så snäll. Dem väljer inte mig för mitt utseende utan för hur jag är. och dem älskar mig för att jag är jag :D haha så glad. Så nu älskar jag min personlighet! DEt bästa i mig är att jag är jag :D det är därför folk kommer till mig för dem gillar mig och min personlighet :)

Jag har också planerat en hemlis :D haha fett kul :)
juste haha jag ska köpa en data på fredag också :) <33

nu kommer lite bikder från idag inte så många :D


cissi´s och mitt fika :D


min söta hund :D


melinda och tanja ;)


träning med hunden :P

Kommentarer
Postat av: Linnea Lindell

SV:

haha jag vet, okeej :)

men du svarar aldrig på MSN! :)

puss <3

2010-08-10 @ 11:00:14
URL: http://butterflyfly.blogg.se/
Postat av: ellinor

bra mickis! ;) <3

2010-08-10 @ 17:25:12
URL: http://elha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0