I could really use a wish right now.

är så jävla trött just nu.
Idag så ahr jag jobbat mellan 7-12, sen drog jag upp till handen för att hämta några tabletter på apoteket och sedan så gick jag runt där med linnea :)
ja hon är en najs person, hon känns som en till storesyrra för mig, för hon lyssnar och pratar gärna med mig när jag än vill. Det är det ,som är skönt med att känna personer som är äldre och som står en nära. <3

JAg ligger nu i sängen ochy väntar på att mamma ska komma hem med godispåsen :D
haha jag vill lätt ha godis, är fett trött och har sådant äckel mensvärk så jag tycker jag förtjänar den :).
haha godiset är mitt :).
¨Jag kommer säkert att somna snart så, ja vi får se. Men denna dag har jag avrit glad hela dagen typ, bara lite bortkommen i vissa stunder men men. :)

puss <33


Kommentarer
Postat av: bella

naw tack :D Haha aa styrka är bra, men det är inte så kul efter när man har träningsvärk i hela kroppen haha ;)<33

2010-08-20 @ 20:12:01
URL: http://isabellaerikssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0