i just feel

jag vet inte avd jag känner just nu. Känner mig tom och konstig. Min grej att se mig själv posetiv och hbur snygg som helst funka rinte sådär jättebra.
Fick en kommentar av en tjej som skrev skit långt till mig om allt möjligt. om att hon också hade komplex för sin kropp och allt. Men det som är grejen är att alla har komplex för sin kropp och man är inte precis ensam. Även om amn tror att man är ensam om att hata vissa delar på sin kropp, så man är aldrig ensam även om man tror det :)
Det känns som ävven om jag försöker göra något för min egen kropp och förmig så blir allt sååå fel.
MEn ska försöka fixa allt till skolan börjar.
Jag ska vara en sjukt snäll flicka som inte säjer något dumt mot någon. Fan nu fokuser apå skolan. Allt ska vara bra och bäst :)
<33


Kommentarer
Postat av: Runa

Sv: Aa, puss <33

2010-08-16 @ 20:27:07
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0