Ledardag

Godmorgon!
hellue nu sitter jag här i mina sexiga mjukisbyxor och håret som står åt alla möjliga håll :)
idag händer det inte så mycket ska på ledardag och den börjar 15.00-19.00 typ fatta vad långt. Men det blir kul atatse  allt folk som man inte har sett på sjukt länge. Men kan ni fatta att om 2 dar så börjar jag i skolan :( Vad har hänt med denna sommar den har bara flygit iväg, det 'är lite synd tycker jag, jag tycker sommaren borde vara längre!
Men som jag sa till bella så är det bara typ tio månader till nästa sommarlov. Och sedan så har vi höst lov vecka 44 och sedan har vi jullov senare. Så vi har nog ganska mycket ledigt ändå.

Jag känner mig så konstig, min mage den bubblar som fan och jag sitter här med värsta illamåendet. Men det är typ för mina tabletter jag tar, Dem är mot mensvärk och hjälper mot det, men jag får fett ont i magen av dem och mår illa så ska inte at så många. Intressant information haha.

Jag ska iallfall städa rummet nu och sedan får vi se vad som händer.

shaooo :D <3

denna låt får massa tankar att snurra. crusch david archuleta.


Kommentarer
Postat av: Linnea Lindell

SV: Joo men jag ska på träningen idag, middagen är inställd för lilla pelle har hög feber och kräks jätte mycket :$

2010-08-21 @ 11:10:44
URL: http://linkter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0