med mandiz

godmorgon
Idag ska jag och mandiz dra iväg till eriksdalsbadet och bada :D
man bara säjer yeeey!! haha men grejen är att när jag umgås med personer som jag älskar och som jag vet älskar mig, då blir allting mycket bättre, När jag är med mina vänner så tänker jag inte bara gör för jag vet att dem aceppterar mig för att jag är jag :D Men när jag sitter ensam hemma ¨så drar tankarna iväg med mig och ingenting blir som det är tänkt xD
Så det ska bli en underbar dag  med henne. Senare ikväll så ska jag ha min första redskapsträning :D :D
Happy fejs :D
Är fett glad för det, visst vi tränade på lägret men endå.
Så ja denna dag blir nog en toppen dag.
Eftersom jag inte kommer hem imellan badet och träningen så hörs vi ikväll.

puss på er alla söta :)


katrineholm miss it.



jag och mandiz <333

Kommentarer
Postat av: Aina

haha, oj! Tack så jättemycket!!

2010-08-18 @ 18:04:30
URL: http://singit.blogg.se/
Postat av: sarah

fina bilder

2010-08-18 @ 19:11:25
URL: http://sajse.blogg.se/
Postat av: CELINA

Den första bilden, vad är det ni gör ? xD

SV; Jo men precis så tycker jag om dig! Att du är jättefin och allt, skulle aldrig fatta att du hade svårt med din vikt och sånt!

Det är klart det är kul att höra att andra tycker man är fin men jag är ju inte helt nöjd, antar att det är så du också känner^^^

Ja det är jätteskönt att kunna prata med dig för man måste liksom själv "vara med" om det för att kunna förstå :P Alltså folk som är nöjs med sin kropp blir så att dom typ ba "men lägg ner nu" när man snackara med dem xD <33

2010-08-24 @ 13:53:12
URL: http://ceelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0