one day left.

hellue ¨
Ja! en dag kvar sen börja rman i skolan. Så imorgon vid denna tid så lär jag sitta vid bänken i skolan så sjukt utråkad, men endå :). Fast jag ser sjukt mycket framm imot att se och träffa alla igen, för det har jag saknat. Jag har liksom inte satt min fot i skolan sen skolavslutningen den 11 juni så  det var 2 månader och 13 dar sedan :D.
Men nu är det min sista hösttermin i ks och sen är det min sista vårtermin. Sedan slipper jag denna dära skolan :D
haha :p nej men det blir nog ett bra sista år. Fast det är fett synd att vi åker till falun  vecka 40 liksom typ hmm 6 veckor eller något efter att vi har börjat. Men det är typ bara för att vi ska fokusea på n ationella prov och sådant skit senare.

Idag ska jag fixa små grejer till skolan, kanske något block eller något litet, ja vi får se.

Nu ska jag iallafall kolla på glamourama som igår kväll så ¨
puss <33


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Tack! Ja jag har tele 2 comvig

2010-08-22 @ 11:10:18
URL: http://hallerheims.blogg.se/
Postat av: mikaela

SV; Jo men tyvärr så visade det sig igår att en utav mina bästa vänner bara är skit.... :/

2010-08-22 @ 13:04:19
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0