pluggat som fan!!

Jag är så stolt över mig :D
Jag ahr suttit nu i typ 5 timmar och bara pluggat sjukt mycket, inte gått in på fejan bloggen eller någonting.
Jag har gjort, no, matte spanska och ska snart läsa min engelska bok, så ha rjag gjort det också :)
Känner mig så duktig. Jag ahr verkligen fått en bra start i skolan. Och det har jag helt själv sett till :) haha :p

Imorse var jag och träffade en gubbe från syv som pratade gymnasium med mig. Och det kändes som om, vad han än sa så hjälpte han inte mig speciellt mycket. Eller jo en grej, att om man tex går samhälle ekonomi och sedan kommer på när man är 20 att man vill b,li bagare, så ´är det jsukt svårt att välja till det. Så det är bättre att gå konditori linjen tex och sedan  bli något annat om jag vill det, fäör då har jag en utbildning i ryggen. plus att ajg ska inte pina mig igenom samm eller tex natur bara för att alla andra gör det. jag vill inte gå samhälle.. Då tänker jag inte det, så jag väljer mellan bar och fritid eller  konditior. Jag ska senare gå in och kolla på lite hemsidor och sådant :D

han tipsade om.

www.gymnasieguiden.se
www.ams.se
www.gymnasieintagningen.se
¨
Så kolla in där :D haha :p'

puss puss på er :P


Kommentarer
Postat av: CELINA

Sv; jo det där med när andra som är typ hälften av en själv så ba " jag ääär så tjock" man ba skojar du?!? alltså jag blir skit förbannad då. För att dom vet att dom är smala som fan och håller på så bara för att få bekräftelse när andra säger" men va säger du, du är ju smal!"

Men jag förstår dig, det här med självförtronde är inte riktigt min grej, för även fast jag känner att jag inte är nöjd med mig själv väldigt ofta, så har jag ändå byggt upp ett bra självförtronde, mycke för jag har haft det jobbigt innan, så har liksom blivit så (: men mickis du ska veta att det känns som jag känner dig redan, och du kan snacka med mig om allt, alltid, för jag uppskattar dig verkligen eftersom du lyssnar tillbaka och så. Så är riktigt glad att jag har hittat dig här på bloggen (: <3333

2010-08-27 @ 16:43:19
URL: http://ceelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0