regnigt!

hellue
usch fy och blä det regnar ute. Jag var i stan med elin och det var folk precis överallt och sedan så spö regnade det!!!
Jag hade en tofs och var helt genomblöt i övre delen av huvudet :(
haha xD
ja men vi åkte iallfall bort från stan och till svallings. Vi satt där och snackade länge om typ precis allt möjligt.
Sen så åkte hon hem och jag stannade där en stund och snackade med fiah.
Ja nsen hämtade mamma mig, och nu sitter jag här. Ska snart göra pizza hemagjord :D
jag vill ha en pizza med ost skinka, tomater och typ  lök eller något :D haha xD
Ja vi får se vad som händer resten av kvällen.
Vi får höras och synas
puss puss

denna låt får mig verkligen att tänka på allting. får flash backs när jag hör den :P

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hellu Mickis :D

Jag har haft superkul under sommaren, det verkar du också ha haft :) <3



Ja, det var synd :( men Fredde är riktigt duktig, så jag är glad att jag kom 2:a iallafall :D



Jag åker hem imorgon, så vi kanske kan träffas nu i veckan om du kan någon dag?:D<3



Kram <33

2010-08-07 @ 19:47:53
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja, vi messar om det :D



Vad härligt ;) <3

Kram <33

2010-08-07 @ 21:47:30
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0