sista för idag

hellue och nästan godnatt :)
Jag är fett trött efter att ha avrit uppe i typ 15 timmar :D haha :p fail
Ja men att gå upp sju varje dag är inte precis min grej, så hade tänk att lägga mig med film och sedan sussa så söt.

Ska berätta om denna dag, den har varit fett najs asså, när jag komm till skolan idag avr jag helt hög på livet :)
haha skrattade och hoppade och tjoahde, plus att jag avr så glad av att se alla igen :D. Alina komm vid hagen och jag såg henne, jag bokstavligt talat skreek AAALLLIINNAA!!!! haha och spran imot henne och kramade henne som fan, asså det är inte sjukt hur mycket man kan sakna en eller flera personer på bara några månader, veckor eller dar.

Ja idag har mitt humör varit på topp och även på träningen också, men när jag komm hem efter träningen avr jag trött sur och allting bara sög. Fan ibland hatar jag humörsvängningar, humöret går upp och ner, vissa stunder mår man bara toppen och vill döv lycka och andra dra så vill man ligga hemma gråta och skrika för allt är så piss.
¨Men jag ska ändra på det, för i mitt liv ska det bara finnas glada och posetiva saker, får se hur det går med det :)
haha xD   Jag har iallafall insett att jag ahr jsukt mycket att gör nu i 9an, men fan vad jag är taggad. Nu jävlar kör vi 9an ut och sen får vi se vad som händer.

puss och godnatt på er.

Jag hade bilder på outfitten idag men den försvann eller rättare sagt kamera grejen.
Så den kommer imorgon.

puss <33



inärheten av vännerna dåmår man toppen :) <33


Kommentarer
Postat av: mikaela

SV; Jo jag vet. Men vet inte om jag ska skratta

eller gråta just nu... Hänt så jävla mycket skit bara de senaste dagarna. Just nu längtar jag tills imorgon då skolan börjar då man kan få vara med vännerna.

Dom man vet finns där för en.



<3

2010-08-23 @ 22:30:09
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sv; Jaaa, eller hur? Såhär tidigt :O skit dåligt!!



Ja, skit gott :D Jag åt Calzone <33

Haha men det är kul att sjunga karaoke ;)

pusspuss <3

2010-08-24 @ 07:05:30
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: Linnea Lindell

SV: haha, yes korvgrillning är våran grej mickis :)<3

Gillar alla tre designer i stort sätt men den blåa mest, typ alla gillar den blåa :)

Egentligen så är inte hela dikten skriven från hjärtat utan en dikt är från en sofijah låt, tyckte det passade in :)

2010-08-24 @ 08:47:35
URL: http://linkter.blogg.se/
Postat av: emelie

haha ja tjafsade inte ens .. frågade bara.

2010-08-24 @ 13:02:21
Postat av: jennpenn

hur gick första skoldagen gumman? (: <3

2010-08-24 @ 15:53:33
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: CELINA

SV; Oj! jag tror jag kan ha råkat godkännt andra kommentarer du skickat ;$ Förlåt förlåt! Men ska jag INTE godkänna dom? För då ska jag verkligen försöka komma ihåg det så att jag inte gör deT! <3



Men Mickis då :( det där med kille, alltså jag har inte heller haft en riktigt seriöst förhållande. Och jag tänker också så ibland, att "shit jag är inte fin nog för honom" .Men alltså du får inte tänka så! För alltså jag tycker verkligen du är jättefin och massa, och du har hjärna, ja, lätt en sån tjej jag skulle vilja ha som kompis! (: absolut, haha bor du i stockholm ? :D men seriöst nu, så en kille ska inte bry sig om att du inte är som alla andra! Det är det som ska vara själv poängen!

Men jag fattar verkligen va du snackar om, känner ju likdant. Men jag blir så otroligt upprört när en sån fin som du känner så! Jag menar det verkligen att jag tycker du är jättefin och snäll och söt.

haha håller på att skriva en hel bok här xD ahja ska sluta så du kan svara istället sen kan jag fortsätta skriva min bok hahaah xd <33333

2010-08-26 @ 22:37:57
URL: http://ceelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0