stört najs träning

en sådan jävla najs träning idag.
Visst vi kanske bara körde massa styrka och pyttelite grop. Men endå en skön start på allting :D
imorogn är det träning igen och då ska vi köra tumbling halva tiden ocvh stytrka halva fett najs.
Det var så jävla skönt att träna man känner sig så duktig efter. Men dem där jävla dräkterna hatar jag att ha på mig förkänner mig så stor i den. :( Men aja sådant är väll livet ingen kan se ut som någon annan.

Dagen med mandiz var så grymm. Det är så kul att träffa henne och umgås med henne för att hon är en av mina närmaste vänner. Plus att vi ahr så kul ihop, hon förstår mig och vi kan sitta och snacka om allt. Sen att vi går i samma skola och umgås typ hela tiden där, det gör allting mycket bättre haha xD
snart så blir det sängen för mig är så sjukt trött.
Imorogn ska jag vara med elin och sedan tränign. Så vi hörs imorgon.

puss heej <33


haha juste fett synd :D



Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: Okeej, jag säger till :)

Nej micksi sluta säg så, alt det du säger är bara fel!!!!

*Älskar dig <3333*

2010-08-18 @ 22:21:05
URL: http://linkter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0