tankar och gympa

hellue
Idag ahr jag tränat killarna från 11-13 sedan varit på gympamöte om småkillarna. Men det  var inte så mycket till möte tyckte jag :D
Jag och Ellis hade det trevligt på vägen hem. Det är sjukt bra att hon och jag fortfarannde är vänner. Det är sjukt kul att umgås med sina barndomsvänner. Precis som emelie, ellis, hannah och flera stycken, har känt dem sen jag var typ 6 och det är flera år sedan. Det är så undebrart :D

Ja nu sitter jag vid datan och läser bloggar och pratar på msn med folk.
Ibland tycker jag att manb borde kunna sätta stopp på vissa tankar. Kunna förbjuda dem, eller typ säja så att man inte kan tänka dem.
Jag skulle behöva ha det så ibland. Men samtidigt så genom att tänka så må´r man b´ra också.
Och just nu så mår jag bra,
-jag är hyffsat nöjd med mig själv, jag är glad typ hela tiden och sedan så går träningen bra.
Så allt är toppen :P

Ja nu ska jag prata lite till.
Vi synes :D <33

Kommentarer
Postat av: Linnea Lindell

Ibland kan det vara bra med många tankar, kunna prata ut om dom och kunna gråta...

Men jag håller med dig det är inte alltid man vill ha så. :)

puss på dig

2010-08-29 @ 18:49:23
URL: http://linkter.blogg.se/
Postat av: jennpenn

haha oja (: va försig en jacka men ändå (: den satt så bra på mig i xs! och ja jo, trivs inte i min kropp bara, SPECIELLT inte när jag står på vågen :( <3

2010-08-29 @ 19:24:30
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: Bak-Fanny, Fannyskakburk

Nu har jag startat film karriär!

Nej, men en film iallafall, aja kom gärna och kolla!



Kram Fanny

2010-08-29 @ 20:43:00
URL: http://fannyskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0