today is it my day

Idag är det min dag. En dag då jag ska ta hand om mig själv och bara tänka. Ska vara hemma och inte hitta på ett skit typ sitta vid datan, kolla på tv. Bada fotbad, måla naglarna fixa håret bara njuta och fixa om mig själv :D
haha ja idag är det min dag och ingen annans haha xD
Ibland kan kroppen behöva bara vila och bli ompysslad. Det är just vad min behöver nu, speciellt när skolan drar igång igen och all träning. Då är det massa stress igen :) MEn min kropp är konstig den mår bar av att göra massa grejer på en gång och så mår den bra av att bli ompysslad ibland :D
haha, ja nu så ska jag fixa min kompis blogg och sedan måla tånaglarna. Vet inte i vilken färg än men endå :)
haha

PUSS PÅ´ER!

Älskar den här låten <3



Kommentarer
Postat av: beah

SV: hihi, söt du e! :) passa på att njuta den sista tiden nu, :)<3

2010-08-17 @ 13:14:57
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0