trött och bekymmrad.

hellue

Jag sjukt trött. speciellt efter allt möjligt snacka och grejer vi har och gjorde idag. Känner mid som seg gummi som inte vilat på sjukt länge. Precis vad jag ahr gjort,haha imorgon s´å ska jag nog slappa hemma och kanske fix alite små grejer till skolan om man orkar det :)
haha ja om 2 dar så börjar jag i 9:3 ;) kan ni fatta, sista året i ks!!! Ja och sedan är det till att välja gymnasium och då blir allt värre. Men endå det löser sig också. Allting löser sig till slut. Glömm alla bekymmer imorgon kommer nya :) <33
haha nu ska jag ta reda på om AA=andra avenybn går att ladda ner, för asså fan måste se den igen. Den är så sjukt bra :D

haha puss <33


jag och syrran :) skolavslutning 2010

Kommentarer
Postat av: Linnea Lindell

SV; Det är alltid kul att se dig med Mickis :)

Pelle är min lillebror '4 månader'



<33333333 puusssss

2010-08-21 @ 21:09:17
URL: http://linkter.blogg.se/
Postat av: Linnea Lindell

SV: Ja får väll jobba på med det :)

Det är alltid lika kul att träffa dig mickis :)<33

Btw, din design är snart klar :)

2010-08-21 @ 23:23:35
URL: http://linkter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0