vet bad update!

Hellue.
Vet att jag har updaterat dåligt men det har avrit så mycket.
Hemma i skolan och med mera. Men iallafall  i Tisdags så var skoldagen sjuk lång, eller det bara kändes som det, men men :) Vi bärjade halv nio med att sitta i aulan och sedan gick vi där ifrån vid elva. Sen åt vi och tillbaka till aulan till 13 sedan fritt arbete. 
Dagen var så lång och jobbig, men det är så sjukt kul att vara tillbaka i skolan och jag är så glad hela tiden och det ska jag fortsätta med :) haha xD

Igår var vi i skolan och hade fritt arbete hela dagen och jag jobbade kurs på förmiddagen och matte på eftermiddagen, det gick faktiskt sjukt bra.

Idag och imorgon så ahr vi hemstudiedag bara för att vi har utvecklingssamtal. JAg är fett peppad på att plugga, så det är dags att sätta igång nu :)

Nu jävlar kör vi mickis, sista året och det är bara att köra på, det här kan du! :p


minnen kungsberget 2010 :D

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0