2010 i bilder

Nu kommer mitt år i bilder.

Januari. Nyår och påbörjan på 2010



Februari
Syrrans födelsedag jag ahde värsta koplexen och allt bara snurrade



Mars  Emelie fyllde år, jag hade mera koll på mig själv.



April. Kusse fyllde år. valborg,falun och rm.


Maj, mammas födelsedag,  upppvisning, jossan gjorde illa sig. tävling med killarna



juni skolavslutning sommarlov


Juli sommarlov


Agusti sommarlov och skol¨start



september bara en vanlig månad med plugg och träning'
'

oktober, pappas födelsedag falun och tävling!


november, Jag fyllde år och ttc och exploderande tid för mina känslor!


december.  Stress sista i skolan, uppvisning, julafton!





Ett känslosamt och intressant år!
Jag har lärt mig mycket om mig osv! 
Ja ska tillsbringa denna dag och dagen imorgon till att gnälla och grubbla. 
Sedan 2011, då kör vi!! 

Puss <33 



Kommentarer
Postat av: Camilla

åh, tack vad snäll du är :) har gjort headern själv :)

2010-12-30 @ 13:05:33
URL: http://camiillan.blogg.se/
Postat av: Runa

Sv: Haha vet :) <33

2010-12-30 @ 13:24:35
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0