baotian

heellue
Så jsukt sugen på att gå kurserna och bara ta min moppe och köra iväg! Så sjukt taggad asså :)
Visst det kanske är så sjukt onödigt, men jag vill så gärna ha en, så avd spelar det för roll. hahha :D
Jag kan alltid köra ´till träningen med den :) Jag vill gå kursen nu  under sportlovet. Sedan göra uppkörningen, så fort snön är borta. Och sedan köpa moppe och bara dra iväg.
Jag skulle kunna ta den och bara åka iväg när jag är arg ledsen eller bara vill någonstans. Måste inet vänta på jobbiga bussar komma  försent pga dem osv. Nej usch asså!

så jukt taggad. Längtar så fett mycket till sommarn och allting. Jag vill att allt ska bli bar och toppen!! :)
åå jag saknar viss tid. Btw fan  vad snabbt denna tid har gått :S  Asså det kändes inet alls länge sedan som man låg på stranden och chillade galet!

Nej nu ska jag lägga mig i sängen med min kära mobil coh messa med allt sött folk. imorgon så ska man ju upp och jobba. Måste åka här ifrån vid 05.28 asså halv sex på ett lov!!
Men vad gör man inet för moppepengarna :) haha :D

ja nu ska jag sussa  och drömma när jag åker iväg på moppen och vinden blåser i mitt hår :) haha :)

Puss <33

Baotian Angel EU moped - 2009
funderar ¨på en sådan hmm :)

Kommentarer
Postat av: jennpenn

jag har en baotian! :D en riktig biff asså!

förlåt att jag inte skriver så mycket längre, sitter inte så mycket vid datan :$ <33

2010-12-27 @ 01:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0