du är min stjärna

Du är so  en stjärna i min hand
en stjärna som leder mig rätt
i detta mörkret
Som visar mig vägen till ljuset
så att jag kan lämna det mörka bakom mig
Du gör allting lättare för mig. utan dig ahde jag inte klarat mig.
För hos vem ahde jag då kunnat lätta mina känslor.
Bara vara, bara gråta, allt sådant jag behöver för att stå upp.
Du ahr fått mig skratta, le surat ja allt.  
Stå rak i ryggen och visa att jag är stolt över det jag har åstakommit.
Gå med rak rygg och vara stolt över mig själv.
Att komma framm med det dära underbara leendet.
Allting är din förtjänst. Du har gett mig tankeställningar och allting.
Utan dig så skulle jag inte vara som jag är just nu!


Kommentarer
Postat av: caiza

sv: det är så jääkla bra ! :D

2010-12-21 @ 19:36:51
URL: http://caizawidin.blogg.se/
Postat av: jennpenn

tack det samma sötnos! :D

hur har det gått för dig då? :D <3<3

2010-12-21 @ 20:10:39
URL: http://duharkommiitfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0