efter ett tag så går jag sönder

Pepole changes and promies are brokend!

Det finns personer som jag en gång älskade. Som en gång fanns hos mig och brydde sig om mig.
Till en dag då dem bröt mitt förtroende för dem. Dem sa saker, dem ljög mig upp i ansiktet.
och sa att vi avr för olika. Men jag var berädd att kämpa, men inte dem.
Hur mycket fel kan det vara på mig igentligen! Varför är det alltid jag som står i slutet och har blivit sviken?¨
Det kan jag inte förstå?
alltid mitt hjärta som slits, alltid jag osm får skit. Alltid jag som sjunker lägre och lägre ner. tills jag inte finns mer
Jag som better mig så snällt och omtänksamt. Varför är du den coola och omtyckta.
Som är så kaxig, spelar allan ballan och allt, jag får inte ihop det :/





Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Haha de är du som är söt! :D ♥



De var väl sådär, men jag är rätt nöjd med dom eftersom jag ändå har lite dyslexi.. Jag fick 7 VG:n :) Vad fick du då? :D ♥



hihi det var sååå gott :D

2010-12-23 @ 00:13:44
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0