Idrotts pluggande

Har suttit och pliggat idrott nu i 3 timmar.
Sjukt sjukt tråkigt, men men sådant är livet.
Eller det är ganska kul ibland, eller när jag fattar.
Eller jag vet inte haha.
Ella har iallfall hjälpt mig med idrotten vilket känns tryggt och bra.
Men ibland önskar jag att jag skulle kunna lyckas själv för engångs skull.
Men tyvärr Mikaela så är du en sådan perosn som inte klarar något själv.


Just nu så känner jag hur töättheten börjar ta över min kropp.
Den vill liksom att jag ska sluta, vilket jag håller med om.
Men jag skulle ju skriva färdigt det vilket jag inte verkar hinna, så får ta det imorogn.
Ja detta är hur Mikaela Hammar funkar, skuta upp sjkuta upp sjkuta upp.
Därför sitter jag här nu med en stor hög grejer jag måste göra.

Dénna vecka så måste jag fixa, spanskan,svenskan,Tekniken,Engelskan, Idrotten,börja på matten.
Ja massa jobb!! Så ska väll kötta gärnet denna vecka.
Denna dag i skolan var sjukt seg! Men så ska det inte vara frammåt. Så nu jävlar!!
Ska jobba gärnet i skolan, ta det roligaste först, sedan så får vi se.
Kötta kötta kötta gärnet!!! :D

Ja nu så ska jag slriva lite till, sedan fixa mig inför sovning :)
haha Puss

<33



julgranen förra året :)

Saknar loven att bara chilla slappa och vara!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0