motgångar ger lärdom

Om man träffar på en motgång, vilket jag gör ofta så lär man sig saker.
Man tycker det är piss, allt stannar och man vill inte längre. Men samtidigt så lär du dig av
misstagen, felen ja allting. För det är någonting som stoppar upp fig och får dig att tänka.
jag vet att jag skulle inte vara den jag är idag utan alla min motgångar.
Jag träffar på minst en motgång avrje månad, stor eller liten. Man vet aldrig.
Det känns piss när dem väl kommer, jag vill krypa ner under täcke toch bara sova.
´Men jag tar mig upp igen, och nu står jag här frisk och kry!
Jag har lärt mig grejer, och hela detta år har varit ett stort lärdoms år!
Jag har gråtit,skrikit,skrattat  ja allt man kan göra. Men jag ahr upptäckt saker om mig jsälv och andra.
Alla personer är inte dme som det verkar osm i början. Vissa personer är annorlunda
beroende på vem dme är med. Jag har upptäckt styrka och svagheter hos mig själv. mm
Ja massa skit saker.!
Men en sak jag vet, utan fel och motgångar så lär jag mig inget!

Puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0