mycket

Har fått reda på mycket informaiton på lite tid :S
Massa info idag, det har även fått mig att tänka igenom massa grejer.
Jag ligger i sängen och känner hur tårarna bränner i ögonen.
Men avd är det för menning med tat gråta? vad kommer jag att vinna på det?
Visst det känns bra för nuet och kanske lite bättre senare.
Men sen så lägger jag mig ner igen och tankarna flödar ännu längre bort.
Det är en typisk mikaela grej! Att trassla till allting ännu mera i mitt huvud.
Det kan inte vara bra att tänka för mycket, för tankarna tar en till ett annat parti,
där trasslar man till allting själv. Men samtidigt kan dem hära tankarna hjälpa mig att komma vidare.
Ja allting är speciellt på sitt eget sätt.
Jag behöver tankarna för att komma vidare. :)

Jag har kommit framm till en grej denna kväll.
Att jag är en stark tjej som klarar dem flesta motgångar, för det är dem som gör mig starkare.
Visst det är kämpigt i början men allting ordnar sig tillsut :)
*Iam strong and beutiful :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0