Own thing

Kör ditt eget race! Vad dig själv. Bry dig inet om skit snack.
Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Låt inte en ¨dålig självkänsla dra ner dig till botten, då är det jobbigt att komma upp igen!. Inse att du är bäst! Allting du gör, gör du för din skull, du gynnar dig själv.
Tro på dig själv, för att du kan precis som alla andra!

Det är viktigt att tro på sig själv. Visst man kan känna sig värdelös och ensamast i hela världen.
Men när ud känner att du sjunker ner. Se till att du bara sjunker halva och inte hela.
För det är enklare att jobba sig upp då. Tror du att dina vänner gillar dig för ditt utseende?
Jag vet att för mina vänner så spelar det inegn roll, om jag går till skolan ena dagen med håret uppsatt och bara se hur risig ut. Eller om jag kommer med snygga kläder och snyggt hår.
Det spelar roll för mig, men appslut inte för alla andra. Det är bara vad vi själva tror. Folk bryr sig inet lika mycket om andra som om sig själva. Alla personer är upptagna med att bry sig om hur dem uppfattas och hur dem ser ut. Så dem har inte tid att tänka på dig!. Alla individer på denna värld är precis som du. Vissa har lägre självkänsla än andra, men alla har det.
Så du är inte ensam.
Vi är omtyckta och älskade vad vi än gör, eller hur iv än ser ut.

Så lev ditt eget liv och ta ingen skit, för du är unik!!

<33


Iam unik :)

Kommentarer
Postat av: Runa

Hej :) Imorgon, ska vi fixa sminket där eller hemma? :)puss<33

2010-12-10 @ 23:38:34
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

va bra du är mickis! Du skriver så smart, går inte att säga det bättre än så! <33333

2010-12-11 @ 11:15:43
URL: http://ceelinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0