shoppa loss

Idag så har man jobbat sen sju.
Sedan vid två så drog man direkt till t-centralen ioch nmötte upp bella och cissi!
Vi gick runt och kollade lite. Det var sjukt svårt att hitta något fint, mycket folk och bara rörigt runt en.
Men det blir nog bra. Ska ju iväg imorgon med Mickis och shoppa. Så då hoppas jag på att finna något. om man letar ordentligt, så borde man hitta.
Ska söka efter,byxor och snygga tröjor :)

Just nu så rensar jag datorn på massa skit. Sedan så ska jag nog ladda ner lite filmer, och musik :D
japp. Det är min kvälkl ungefär. Data och tv, en liten latmask.

Puss <33



Jag är som jag är, ingen är normal.


Kommentarer
Postat av: Linnéa Lindell - llstyle.blogg.se

sv; Okej... ;/ <3

2010-12-28 @ 20:34:10
URL: http://llstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0