Släpp taget

Ibland känns det osm om jag bara flyter med.
Det är som om jag ligger i vattnet på ryggen och bara låter vågorna fånga mig.
Dem får dra med mig vart jag vill, jag gör ingent motstånd bara flyter med.
Jag gör som dem vill,följer den's väg och tar inga egna tag.
Jag låter den styra och ställa hur allting ska bli.
För efter ett tag så orkar man inte mera, jag orkar inte göra motstånd.
Bara står och ser på, eller bara tar imot allting. Jag orkar inte säja mera.
Det spelar endå ingen roll, kasta bara mer på mig. För ingetning av det lättar upp stämmningen.
Jag går ner på knä och bara sitter. Jag lutar mitt huvud mot knäna och bara är.
Jag sitter på marken och alla kollar på mig. Dem pekar och säjer saker.
Men jag orkar inte bry mig.
För ingenting dem säjer kommer ändra någonting endå.
Allt är redan borta och förstört.

För nuet vill jag gå i ide.
Sedan när jag är redo och berädd.
Komma upp och vara stark och glad.
Då jäklar så skulle ni få se en annan perosn.

Jag ska nog krypa i ide under jullovet.
 Komma tillbaka till vårterminne och bara njuta av sista tiden :)
<3



oldie



Kommentarer
Postat av: caiza

sv: åh tack! vad glad jag blir :D

2010-12-20 @ 08:55:04
URL: http://caizawidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0