Snön svämmar över

      Hellue
skoja inte vad mycket snö det är ute! Visst jag älskar snö, men nu får det räcka :)
Det är mysigt,roligt att åka pulka i och gör en mysig stämmning.
Men när det bara snöar, snöar och snöar så känns det mycket. Jag tycker det är lite läskigt när man åker på vägen, det snöar är mörkt och kallt. alla kör liksom inte försiktigt, plus att man vet inte när man börjar slira ;)
Så nej snö är okej men i måtta.
Just nu så .har jag bäddat ner mig i soffan med datan och en kopp te.
Jag ska just nu ladda ner musik och fina filmer :)
Så man har lite att kolla på. Sedan ska jag ladda in bilder också.

Så vi hörs, puss <3


jag och baby igår! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0