super hero

Jag är ingen hjälte. Jag kan inte göra allting jag vill.
Inte lyckas med allting. SKulle jag kunna trolla så skulle jag lätt ha gjort det.
Men jag funkar inte så!
Jag är inte snyggast, inte smalast, inte bäst.
Jag är bara mig själv. Ibland känns det som om att det duger inte att bara vara mig själv.
För att det finns alltid något att klaga på.
Jag gör så gott jag kan, kämpar i skolan. Jag försöker vara som jag vill vara.
Jag försöker lyckas med så mycket utan att lyckas.
För att det kabaliserar i mitt huvud, och det är för mcyket.
Så jag ska försöka rensa och fixa grejerna.
Nu hopp in i duschen, sedan sova.

Godnatt. <33


Älskar dig!! <33


Kommentarer
Postat av: Annalee

<3

2010-12-03 @ 20:50:09
URL: http://annanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0