yeeah wild ride!

Taggad till max för att ta moppe körkortet! pumpa muckler på gymmet, och bara börja om från början.
Jag har precis anmält mig till moppekursen och ska gå allting mellan 28 feb-4 mars.  nice nice!!
Det här året kommer att äga, för att allting kommer bli så annorlunda.
Jag tillbringar nu, dem sista dagarna av detta år åt att grubbla, gråta gnälla ja allting.
ett nytt år är som en ny början för mig. Så nu jävlar!!
Visst vissa grejer sitter kvar, men dem försvinner bort med tiden.
Visst jag kanske just nu ser suddigt, men försöker hålla huvudet över vattenytan och bara är.
Jag lever, äter dircker, sover och ler! Det är allt som behövs typ.
Jag  ska jobba med mitt beteende mot folk. Min iritation, mina komplex, ja typ  jag ska bli bättre.
När jag nästa år sitter här och skriver ett inlägg. Så ska jag skriva om glada posetiva mickis.
Ni kommer få se en underbar förvandling, jag säjer ine att jag aldrig kommer att vara sur. För det är man då och då. Men ska försöka göra allting som jag kan för att jag ska älska mig själv. För jag är underbar precis som jag är

Ja nu jävlar!! <3
Snart nytt år och då kör vi! <3



Ett år sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0