bättre

godeftermiddag =)
Idag så mår man mycket bättre =) Inte alls lika mycket feber bara lite och typ inget illamående alls.  Har kollat på 2 filmer nu på morgonen  2012 och New moon. Gud vad jag älskar twhilight och new moon. Längtar mycket tills den 3 filmen kommer ut på bio, men mest tills den 4 kommer ut. Jag tror att den kommer att vara bäst för har läst alla böcker och den 4 var bäst enligt mig. Den kommer ju typ ut nästa år :( Asså fyran :P. Det kommer ju en ny serie som heter the vampire diaries, den ska jag lungt kolla på.  Den verkar jättebra men det är ett problem. Att den börjar klockan 20.00 på torsdag och då slutar min träning så kommer hem när den typ är slut. Så får väll kolla på reprisen eller ladda ner den eller något.
Nu sitter man här frammför datan och kollar på grease samtidigt som man bloggar, pluggar, laddar ner musik och fixar header :D


Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0