Dikter =)

jag älskar dikter. En dikt kan beskriva precis hur en person känner eller hut myclet någonting betyder :D
Här är en väldigt sorlig dikt den symboliserar vänskapen mest skulle jag gissa på. Det är det som jag tänker på när jag hör den =)

Jag står här på bron och tittar ner. Ett litet kliv så finns ja inte mer. Ja blundar och känner vinden i mitt hår. Ner för min kind rinner sakta en tår. I handen kramar ja ett kort på min vän, jag viskar förlåt men vi ses inte igen. När ja precis skulle ta mitt sista steg ut, hör ja en röst: Det får inte ta slut! ja vänder mej om de är min vän som skriker. Men jag bryr mej inte fast ja vet att ja sviker. Min väns sorgsna ögon är de sista jag ser.


Den  är så sorglig =) <33


Kommentarer
Postat av: bella

sv: haha nej, du är inte avis på det. Du ska se hur det ser ut på morgonen! xD

Fin dikt förresten, men sorglig.. :)

kraam <3

2010-02-10 @ 20:48:41
URL: http://bellaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0